Повернення та обмін
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Товари неналежної якості поверненню-обміну не підлягають!
Ми не можемо гарантувати цілісність товару в процесі транспортування, у випадках пошкодження, або дисфункцій, при транспортуванні товар набуває статусу неналежної якості, такий товар не перевірений у відділенні транспортної компанії поверненню або обміну не підлягає!
.
Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару при отриманні замовлення на пошті або в присутності працівника служби доставки.
Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.
При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в первісному замовленні.
Умови повернення товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем:
- немає подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Ви не можете повернути товар або обміняти, якщо:
- Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак).
2. Вироби, які мають сліди користування.
3. Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну.
4. Вироби з розкритою блістерною упаковкою.
Як повернути товар належної якості?
При відсутності слідів використання та механічних ушкоджень товар можна повернути або обміняти на протязі 14 днів, з умовою оплати за доставку в зворотній зв”язок, крім випадків, коли товар потрібно приміряти (наприклад, одяг та взуття).
Що потрібно зробити? Вам потрібно звернутися за телефоном або месенджером вайбер до менеджера магазину та вказати бажання повернути або обміняти товар. Далі, ви відправляєте товар оплачуючи за доставку. При отриманні товару, ми перевіряємо на наявність чи відсутність слідів використання. Якщо товар відповідає первинному стану, на протязі 3-х робочих днів магазин повертає кошти на вказану вами банківську карту, будь-якого банку.
Як повернути товар неналежної якості.
Товар неналежної якості може стати наслідком невдалого транспортування! Варто ретельно перевіряти його на місці отримання. Якщо ви виявите, що товар має механічні пошкодження або не відповідає дійсності замовлення, ви маєте право відмовитися від покупки у разі накладеного платежу або повернути кошти у разі повної онлайн оплати.
Як це зробити? Ви ретельно перевіряєте товар при отриманні на почті або доставці кур”єром. Якщо виявляєте якісь механічні пошкодження, повідомляєте про це відділення Нової Почти та складаєте на місці відділення “Акт пошкодження товару”. Потім робите фото-відео-зйомку пошкоджень та повідомляєте менеджера магазину. Можете телефонувати або писати у вайбер на номер 063 687 7004. Одразу безкоштовно відправляєте товар назад до магазину, надсилаєте номер накладної менеджеру магазину. На протязі 3-х робочих днів після отримання поштою, товар ретельно перевіряється. Після перевірки магазин зобов”язується повернути кошти або обміняти товар, за домовленістю покупця. Кошти повертаються на банківську карту будь-якого банку.
Які товари обміну та поверненню не підлягають.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
До товарів які не підлягають обміну, або поверненню відносяться:
1. Продовольчі товари.
2. Лікарські засоби.
3. Предмети сангігієни.
4. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
5. Корсетні товари.
6. Парфюмерно-косметичні вироби.
7. Перо-пухові вироби.
8. Дитячі іграшки м’які.
9. Дитячі іграшки гумові надувні.
10. Зубні щітки.
11. Мундштуки.
12. Апарати для гоління.
13. Помазки для гоління.
14. Гребінці, гребені та щітки масажні.
15. Сурдини (для духових музичних інструментів).
16. Скрипкові підборіддя.
17. Рукавички.
18. Тканини.
19. Тюлегардинні і мереживні полотна.
20. Килимові вироби метражні.
21. Білизна натільна.
22. Білизна постільна.
23. Панчішно-шкарпеткові вироби.
24. Товари в аерозольній упаковці.
25. Друковані видання.
26. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
27. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Інформація від джерела: https://consumerhm.gov.ua/2-bez-katehorii/182-tovari-shcho-ne-pidlyagayut-obminu-abo-povernennyu